NOLUR Kİ BAYAN?

Çiçekleri sever misiniz bayan?
Ben çok severim de,
Eğer isterseniz bir buket de sizin için,
Tabi ki parayla değil,
Siz çiçek sevin ben bahçıvan olurum.
Peki, kedileri sever misiniz bayan?
Aynen, katılıyorum size
Çok oyunbaz canlılar,
Çok da tatlılar ayrıca,
Ama siz yine de temkinli olun,
Size zarar verecekse uzak durun.
Zaman sizi de vurmuş gibi bayan,
Üzülmüş gibisiniz,
Yalnız bırakılmış gibi,
Böyle biraz,
Benim gibi sanırım...
Ben mi, yok canım ne ağlaması.
Şeyyy, gözüme toz kaçtı da,
O yüzden .
Gerçekten kim üzdü seni bayan,
Söylesene hangi orospu çocuğu yaptı bunu.
Tamam,  özür dilerim,
Gitme dur, küfür etmiycem bir daha.
Tamam, söz veriyorum
Bundan sonra küfür edersem şerefsiz...
Pardon, edersem adam değilim.
                         ...
Gitmeniz mi gerek,
Şaka yapıyorsunuz değil mi?
Zamansız gelip, vakitsiz gitmeniz...
Ne bileyim, gitmesen daha iyiydi.
Biraz daha kalsaydın bari.
Hımmm,
Anladım bekletme o zaman onu,
Ama bir daha da gideceksen gelme,
Uğrama bu yerlere,
Yağmur serpip umutlandırma,
Çorak yüreğimi.
Ben gönlün istediğinde duracağın
Arada bir durak değilim,
Ama istersen
Son durak olabilirim.
Evet ağlıyorum bu sefer,
Yok, toz falan değil,
Ağlıyorum bayan.
Seni de ağlatanlar olmuş,
Belli halinden.
Ağlamanın ne demek olduğunu bile bile,
Niye bana kıydın,
Madem gidecektin niye geldin.
              ...
Tamam bayan, özür dilerim
Ağlama lütfen,
Lütfen ağlama,
Tamam istediğin zaman gel,
Kapım hep açık,
Ama nolur ağlama
Bak yalvarıyorum,
Ben ikimizin yerine de ağlarım,
Sen ağlama.
Üzen olursa seni haber ver,
İnsan kılığına bürünmüş
Orospu çocuklarına dikkat et,
Ya ne yapayım ama orospu çocuğu işte.
Tamam işte onlara dikkat et,
Maviyi sev,
Kedileri de sev,
Her zaman gül,
Gülüşün hastaları tedavi eder.
Kahveden uzak dur,
Uykusuzluk yapar.
Seni üzen şeylerden,
Canını yakan şeylerden de uzak dur.
Ömür,
Üzülmemiz gerekmeyecek kadar kısa zaten.
Kısa demişken
Kısa saç sana çok yakışıyor,
Bil istedim.
                  ...
Hayır, ağlamıyorum gözüme toz kaçtı
Boşver beni.
Dediklerimi unutma.
Bir de... Şey...
Nasıl desem ki...
Gitmesen olmaz mı bayan,
Gitmesen nolur ki.
Yine aldım gururumu,
Ayaklar altına bak.
Tam böyle Yıldız Tilbe'nin şarkısındaki
Kahretsin yapamıyorum kısmındayım,
Ya da Sezen Aksu'nun,
Gitme dur yalan söyledim kısmında.
Sana gitme demeyeceğim,
Ama...

Yorumlar

Popüler Yayınlar