GERÇEK HAYAT MASALLARI

Gelseydin böyle olmazdı diye beylik cümleler kuramam şu an. Gelseydin daha güzel olacağını da söyleyemem doğrusu... Belki yapılan onca şeye masal tadında bir son yakışabilirdi. Ama bilmem nerde okumuştum, biz her zaman masalların sonunu dinleyemeden uykuya daldık. Çünkü mutluluk uyuşturucudur ve masal kahramanları normal koşullar altında yaşayamazlar.

Mesela benim bir zümrüd-ü anka kuşum olsa sanırım bir kafes yaptırırdım ona, istemezdim gitmesini. Muhtemelen Rapunzel de Burj Khalifa' nın tepesinde yaşlanır ve ölürdü beyaz atlısını beklediği sürece. Hansel ile  Gratelin kaybolduğu ormana da AVM yapan mütahitlerden birisi el koyup dikerdi koca bir beton yığını. Ama ejderhalarımıza iyi bakardım ondan eminim.

Şimdi bunları düşledikçe içime çektiğim nefes geliyo aklıma ve vazgeçiyorum düşünmekten.

Çünkü,
Gökten düşen o üç elma daha yeryüzüne ulaşamadan atmosferde yandı...

Yorumlar

Popüler Yayınlar