KARIŞIK SALÇALI TOST

Bugün yılbaşıymış
İnsanlar eğlenmeye gidecekmiş,
Bense yemeği kaçırdım.
Muhtemelen
Bizim aşağıdaki dayıdan tost yerim.
Dayıyı tanımazsın sen
Hiç bahsetmedim sana
Ama tanısan seversin
Tonton bir amca
Küçük bir dükkanda.
Ben genelde tost yerim
İyi yapar dayı tostu.

İnsanlar eğlenmeye gidiyormuş bugün
Çoğu insan gidecekmiş
Ben arkadaşlarımla portakal soyacağım
Belki biraz çerez falan.

2016 ya giriyormuşuz
Çok mutluymuş insanlar
Eğlenmeye gideceklermiş
Yeni yıldan bir şey bekliyormuş herkes.
Mesela bizim Burak abi var
Bilet aldı
Çıkarsa bana burs verecek
İhtiyacın varsa söylerim sana da burs versin
İyi abidir Burak abi
Hayır demez bana.

2016 ya giriyormuşuz
Herkes umutluymuş yeni yıldan
Bense yemeğe geç kaldım
Sıradan yani.
Zaten ne verebilir ki 2016 bana
Babamın göremeyen sağ gözünü veremez mesela
Ya da
Geri döndüremez gidenleri.
Ama belki yeni şeyler yapabilir
Belki sen gerçekten gelirsin,
Lafta kalmaz gelişin,
Kim bilir?

Yılbaşıymış bugün
Kar yağdı buralara  da
Benim için kar özeldir bu arada
Belki anlamışındır
Bazı şeyler rastgele seçilmez çünkü.

2015 bitiyormuş bugün,
İnsanlar da eğleneceklermiş
Herkes 2016 yı bekliyormuş meğerse
Umutlanmak için
365 günde bir reset atıyormuş insanlık
Umut dünyasına
Bense her sabah atıyorum
Nefes alarak uyandığımda

 Yeniyıla giriyormuşuz bugün
Avmde bir adam gördüm,
Noel Babaymış adı
Tanırsın belki
Herkes birşey istermiş ondan
Şansımı denedim
Ben de seni istedim
Dalga geçti benimle
Elime bir köfteci broşürü tutuşturdu,
Sonra dayıya geldim tost yedim
Rutin bir şekilde.
Tostu güzeldir dayının
İstersen salça da sürer tostuna

Yılbaşıymış bugün
Herkes umutla bekliyormuş
Mutluluk bekliyormuş mesela
Kasiyer Meltem,
Huzur istiyormuş
Deli Hayriye,
Benim de var aslında bir umudum
Sıradan bir yeni yıldan,
Belki birgün seninle dayıya gidip
Karışık salçalı tost yeriz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar